dinsdag 12 februari 2013

Jarig een kaartje

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Een kaartje krijgen met je verjaardag is altijd leuk. Ik vindt het een klein kado. Ik vindt het ook leuk om zo'n kado te maken. Daarom voor mijn schoonzus deze kaart gemaakt. Het voorbeeld had ik gezien bij Elke kaart een feestje. Je kunt deze vinden onder de workshops. Het is heel goed in beeld gebracht en de uitleg is ook heel duidelijk.
 Het is een kaart waar je de tijd voor moet nemen maar dan heb je ook wat. Zelfs het naaimachine is er aan te pas gekomen. Ik werd tijdens het maken deze portemonnee steeds enthousiaster
van al die strookjes papier dat dit dan het eind resultaat is geworden.



In de portemonnee zit een waardebon voor een gezellig dag je knutselen samen met mijn. Ik kijk erna uit hoe de reactie is van mijn schoonzus.


 Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten