zondag 17 maart 2013

Kleine Kunst Werkjes Gemaakt


Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.


Ik heb klosjes gemaakt. Ik heb daar dun karton voor gebruikt. Dat karton dit afkomstig van de verpakking van de muesli. Ik heb verschillende reepjes geknipt. Het reepje vervolgens opgerold je krijgt dan meerdere laagjes dit is nodig om de cirkeltjes er op te kunnen plakken. Met een pons een rondje geponst. Decor papier gezocht en daarna het rolletje bekleed de cirkeltjes ook bekleed.
Met inkt het een ouder uiterlijk gegeven. Alles in elkaar gelijmd en boven op bekleed met bloemetjes kraaltjes strikje knoopjes en stras steentje. Alles wat op het klosje zit is vast gelijmd met een lijmpistool.




 Dit klosje is 5 cm hoog.Op de foto is het 
niet te zien maar ik heb er een juke box (bedeltje) op gelijmd.



  Het klosje hierboven is 6,5 cm hoog en op de onderste foto 2cm.Om de kleinste heb ik kant om heen gedraaid en vast gezet met een speld een lint je erom. Het is wel een gefriemel maar het is wel een lief klein ding geworden.




Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten