vrijdag 9 augustus 2013

Mannen Kaart

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Een bijzondere man is er jarig. Mijn vader is een jaartje ouder geworden. Ik kreeg het idee toen ik op het een kaart zag met een boot erop gestempeld. Ik herkende de stempel want die had ik zelf ook. Het model van de kaart zie je veel maar ik vond dat ik er iets speciaals van moest maken. Dat is ook gelukt vindt ik zelf.
Na het papier bij elkaar te zoeken en te stempelen. Ben ik kleine dingen erbij gaan maken Mijn vader is een visser dus de vissen moeste erbij. Het anker is gestempeld en uitgeknipt een klein logboekje gemaakt een rolletje wat een landkaart moet voor stellen. Een label  uitgesneden en gestempeld een paar knoopjes uitgezocht en erop geplakt.






Tot de volgende keer 

Groetjes Angeline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten