dinsdag 10 december 2013

Even geen kaartje maar een leuk tasje.

Leuke dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Deze keer geen papier maar iets van stof. Al heel lang geleden had ik een beugeltje gekocht om een tasje te maken. Ik kon niet het juiste patroontje vinden dus de beugel maar in een la gelegd. Op de krea doe beurs liep ik tegen een leuke tasje aan en men verkocht leuke stofjes en een patroontje. Dus een tijd geleden heb ik het papier en de lijm aan de kant geschoven en ben achter mijn naaimachine gekropen en dit is het geworden. Het bloemetje is gemaakt met een snij malletje van Joy nog twee bedeltjes er aan gehangen en klaar. Het is zo'n lief tasje geworden.







Tot de volgende keer

Groetjes Angeline

3 opmerkingen:

  1. hé, zus wat een super leuk tasje! Dat patroontje wil ik ook wel graag een keer van je lenen.
    gr Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw! knap gedaan zeg!! complimenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je op mijn blog hebt gekeken. Bedankt voor de complimenten.

      Groetjes Angeline ( Knutsel Diva)

      Verwijderen