vrijdag 21 februari 2014

Heb je dat ook weleens.

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Heb je dat ook. Na mijn verhaaltje zul je ja zeggen. Ik liep in de Action waar ik kleine glaze flesjes zag met een kantje en een hartje. Ik pakte het flesje en kreeg meteen een idee. Ik heb wat flesjes mee genomen.
Flessen labels gezocht op internet en uitgeprint en bewerkt met distresse inkt. Daarna op het flesje geplakt met mod poth. Ook een labeltje uitgeprint en op gelukt met bloemetje en kraaltjes. Weer een kantje om het flesje gedaan en het labeltje er aan vast gemaakt. Een lintje aan het hartje gedaan en ook weer in het flesje gehangen.
Het idee wat ik ermee had toen ik in de winkel is gelukt. De volgende keer zie je wat  ik er nog meer mee heb gedaan.










Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

1 opmerking: