woensdag 5 maart 2014

Een flesje drank in een mooi jasje.

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Op het moment dat ik dit bericht je schrijf  is het nog vroeg in de ochtend en de windt waait om het huis. Iedereen ligt nog in bed  dus mooi de tijd om even een berichtje klaar te zetten.
Ik heb een flesje drank gekocht en ik ging op zoek naar een verpakking maar kon niets iets leuk vinden. Ik denk dat ik door het knutselen kritisch ben geworden dus ik ben zelf aan de slag gegaan. Een mannen papiertje erbij gezocht en aan de slag gegaan. Wonder boven wonder was ik er ook snel mee klaar en ik vindt hem helemaal top. Deze verpakking kun je niet alleen voor een fles gebruiken maar voor veel meer dingen.  Binnenkort laat ik zien hoe ik hem heb gemaakt.







Tot de volgende keer.


Groetjes Angeline.


1 opmerking:

  1. Echt mooi gedaan! En netjes ook zeg! Jouw postbakje heb ik ook gezien, daar heb je veel werk in gestoken zeg! Maar het was het wel waard zo te zien! Heel veel zelfmaakplezier verder nog!
    Hartelijke groetjes,
    Karin Joan

    BeantwoordenVerwijderen