maandag 21 april 2014

Een kaart voor een Jarige

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

De kaart die ik heb gemaakt is de laatste tijd erg hot. Ik vindt hem zo leuk en dacht deze ga ik maken.
Mijn schoonmoeder is jarig geweest dus ook een goede rede om hem te maken.
Deze kaart staat in de nieuwste uitgaven van cards en scrap. Ik heb een decor papier en daar heb ik de basis kleur op aan gepast. Meestal kom ik dan op rosé maar het werd paars. De bloemen heb ik met verschillende kleuren gestempeld en uitgeknipt. Daarna blaadje,vlinders, takjes en andere bloemetjes uit sneden en geponst. De hele kaart in elkaar gebouwd. Het is net een bosje bloemen in een doosje. Heel kleurrijk en vrolijk. Als je er naar kijkt wordt je er vrolijk van.
Mijn schoonmoeder was erg verrast en vond hem heel leuk. Hieronder de foto's.






Tot de volgende keer

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten