maandag 21 mei 2012

Snoepjes in een doosje

Hallo leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.Als kind is het leuk om een zakje met snoep te krijgen.Ik dacht het kan ook anders ik maak een doosje om snoepjes in te doen.Zoals je op de foto's ziet heb ik een schatkist gemaakt en een bloemendoosje.
Gemaakt van geel cardstock boven op een piraatje gestampeld en ingekleurd met kleupotloden.Een sleutelgat op de voorkant en de sleutel gestempeld en uitgeknipt vast gemaakt met eeen stukje touw.De randen met distress ink bruin gemaakt om het ouder te laten lijken.Om het doosje dicht te maken heb ik klitterband gebruikt.
. Het bloemedoosje van rose cardstock gemaakt daarop bloemen uit gestans. De bloemen zijn samengesteld uit verschillende stansen en ponsen.Strassteentje gebruikt voor de bling bling.Voor op het klepje twee vindertjes gestempeld.De randen van het doosje met rose stempelinkt bewerkt.Dit doosje met een lintje dicht gemaaktDe kinderen die de doosjes kregen waren heel erg blij. Tot de volgende keer groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten