dinsdag 5 juni 2012

De eerst keer mee doen aan een callenge

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. De kaart die je ziet ga ik voor het eerst mee doen aan een challenge. Bij het blog van Marianne Design. Daar staat de opdracht om een kaart met vlinders te maken. Je moet zoveel mogelijk matriaal gebruiken van Marianne. Creatables, craftables,knipvellen of stempels. Ik dacht ik ga aan de slag. Door het decor papier wat ik vond kwam het idee.De frisse kleur groen en de mooie kleur roze dat zijn de kleuren die ik ben gaan gebruiken.Ik heb de volgnede creatabel gebruikt vlinders,hartjes en bloemetjes. De kaart is 14cm bij 14cm het rose papier is 13,5cm bij 13,5 cm het decor papier is 13cm bij 13cm.Ik vindt het best spannend maar we zien wel.

6 opmerkingen:

  1. je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de challenge!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    DT MDesign challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angeline wat een mooie kleurige kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    Wil je volgende keer wel je kaart linken i.p.v. je hele blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt Angeline.
    Leuk dat je mee doet met de challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes bij elkaar! Leuk dat je meedoet aan de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Angeline,
    Wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt en wat een schattig kaartje is dit!
    Leuk, dat je mee doet met de Marianne Design Challenge!
    Ik hoop, dat we je nog vaker zien mee doen!
    Heel erg bedankt voor deze mooie bijdrage!
    Groetjes, Jen (MD Ch Blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooie kaart geworden, leuke vrolijke kleurtjes.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MDChallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen