donderdag 18 oktober 2012

Een kado voor een theeleut.

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

 Ik heb een cadeautje voor een collega gemaakt. Ze is een echte theeleut. De foto die ik ervan heb gemaakt is niet de duidelijkste. Ik heb de beste foto verwijderd van mijn camera. Ik baal hier zo van, maar ja ik kan het niet meer terug draaien.
Het dienblaadje heb ik bij de Action gekocht en de rest van de spulletjes bij Exenos zelfs het decor papier. Daar verkopen ze ook scrap papier dus misschien de moeite waard om te gaan kijken. Ik heb er blauw en wit papier bij gebruikt.

  



In het theedoosje zit een heel pakje thee. De snoepjes in het stolpje heb ik in een zakje gedaan en een label gemaakt. De hartjes aan de kopjes hangen met een hangertje van een oorbel. De pareltjes die je ziet op de verschillende foto's zijn kraaltjes in de kleur zalmrosé. Het label in het schaaltje voor het thee zakje heb ik gelamineerd en daarna uit geknipt Zoals je ziet heb ik veel crealabels gebruikt.












Ik vond het leuk om te maken het is niet iets wat je even snel maakt maar het eind resultaat mag er zijn. Mijn collega was er heel erg blij mee.



Tot een volgende keer.
 Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten