woensdag 17 oktober 2012

Het hart op de juiste plaats


Hallo fijn dat je een kijkje neemt op mijn blog. Even terug te komen op de titel ik keek naar de kaartjes en dat kwam er in mijn op. Het hart op de juiste plaats. Het eerste kaartje wat je ziet kwam in mijn op toen ik in het winkeltje " Het Bezige Bijtje" papier aan het zoeken was. Een vel vol hartjes die allemaal verschillend waren in gekleurd. Ik heb toen bijpassende kleuren erbij gezocht. Soms gaat het zo bij mijn: ik zie iets en dat ga ik er van maak.




 Dit kaartje is voor een collega die een andere baan heeft. Het gaat me aan het hart dat ze weg gaat dus deze kaart is dan wel toepasselijk. Ik wens haar veel succes met haar nieuwe baan.


Een close up van de roosjes in het hart van elke roosje zit een kraaltje. Deze  heb ik gekocht in een Solow winkeltje dus spot goed koop maar geeft we een leuke effect. Ik plak de roosjes altijd met een lijmpistooltje zo blijven ze goed zitten.




Tot de volgende keer
Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten