maandag 10 december 2012

Een cadeautje voor de zieke

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Mijn schoonzus is met spoed geopereerd en dat net voor sinterklaas. Ik was erg verkouden dus kon niet bij haar op bezoek. Dus ook al was ik niet zo lekker toch maar wat gemaakt.Een bosje bloemen is in het ziekenhuis toch zo verwelkt. Wat heb ik gedaan een snoeppotje gemaakt en dat gevuld met pepernoten en op het label een gedichtje geschreven. Als de pepernoten op zijn kan ze het vullen met andere snoepjes bijvoorbeeld kerstkransjes.





Hoe maak je zo iets.

De basis is een jampotje. De afbeelding komt van internet en deze afgedrukt op canvas. Het potje vet vrij gemaakt. Een kantje  en de canvas erop geplakt. Dit goed laten drogen en ondertussen het papier erbij gezocht en de decoratie gemaakt voor op het dekseltje.De decoratie is met een lijmpistool geplakt zodat het goed vast zit. Een label uitgeprint op foto papier en een gedichtje erop geprint.

 Ik hoop dat het inspiratie geeft en tot de volgende keer.

Groetjes Angeline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten