dinsdag 18 december 2012

Scrap werk


Hallo fijn dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Ik heb een layout gemaakt van een kaart die ik bij Ikea heb gekocht.
Lavendel staat er op de kaart dan moet je wel aan de kleur paars denken. Ik ben gaan zoeken naar paars papier en het daarbij passende decor papier.De kleur groen bleef ook in mijn gedachten en tussen wat strookjes kwam ik het groen tegen.De boven kant van de strook geembost. Labeltjes gemaakt en afbeelding van internet gehaald en op fotopapier afgedrukt en op de labeltjes geplakt.
Met de silloutte bloemen uit gesneden. Het zijn de zelfde bloemen alleen anders bewerkt bij de links onder heb ik een lijntje gerild en omgevouwen bij de andere heb ik de blaadjes op gekruld. De kleur van de lintjes komen overeen met het lichte groen op de kaart.
Het is een mooie geheel geworden. Ik ben er trots op.

Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten