zaterdag 13 april 2013

Zoals ik had beloofd

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

De  vorige keer vertelde dat ik heel enthousiast werd tijdens het scrappen. Dus een foto van de oudste zoon gezocht in gescand en drie keer afgedrukt in het zwart wit. De kleur van het vel is natuurlijk ook mint groen. Ik heb wel gekozen voor een andere opzet. De Camara's en de negatieve strip heb ik uit gesneden met de Silhoutte.
De randen van het mint groene vel heb ik bewerkt met zwarte Distesse inkt om zo een mooi geheel te krijgen met de strook met de fototoestellen erop.
Deze kleine man wordt overeen paar maanden al weer 22 de tijd gaat heel snel. Het is maar goed dat ik het ongeveer 20 jaar geleden heb vast gelegd zodat ik nu leuke dingen van kan maken.



  


Ik heb alweer mooie foto's  en een idee in mijn hoofd  het papier heb ik al nu alleen even de tijd ervoor nemen dus binnen kort weer een scrapvel.

Tot de volgende keer.


Groetjes Angeline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten