zondag 28 april 2013

Lachen Gieren en Brullen

Leuke dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Ik wilde graag wat scrappen met een foto van mijn man en en mezelf. Een leuke foto had ik niet dus de camera aan onze jongste zoon gegeven en wij aan het poseren. Dat werd lachen gieren brullen voordat we de juiste foto hadden. Het is gelukt maar toen aan mijn de taak om de leukste foto er tussen uit te halen. De foto die het is geworden was de foto de mooiste.
Het papier had ik al gekocht en het idee zat al in mijn hoofd dus aan de slag gegaan. De foto in het zwart wit afgedrukt dat vond ik het beste bij het papier passen. Ik heb er niet zo lang over gedaan alleen het plaatsen op het blog dat heeft langer geduurd. Dit komt omdat ik deze week weinig tijd had maar vandaag moest het gebeuren vond ik.












Tot de volgende keer



Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten