donderdag 11 juli 2013

Cadeau zakjes

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Als ik een cadeautje geef dan moet het op een leuke manier ingepakt worden. Een neef van mijn krijgt in november zijn eerste kindje.Het wordt een meisje dus ik kon gericht wat kopen. Ik heb twee leuke cadeautjes gekocht. Een drinkflesje en dat gevuld met sokjes en een mutsje en twee rompertjes.
De zakjes heb ik bij de Pipoos gekocht . Bij een zakje heb ik een hartje uitgesneden  door het zakje door de dobbel do te draaien.Ik heb het zakje bestempeld met hartjes ook hartjes uit geponst en op geplakt.  Het konijntje staat op een rompertje dat heb ik zo gevouwen zodat het voor de opening  kwam. Een labeltje gemaakt en erop geplakt.Aan een splitpen heb ik lintjes in de kleur rosé en groen met twee hartjes aan gehangen.
Het andere zakje heb ik bestempeld met bloemetjes. Het cadeautje in het zakje gedaan en de bovenkant om gevouwen een labeltje ( is te koop bij de Hema) bestempeld en een bloemetje natuurlijk in de kleur rosé. Het label heb ik vast geniet zodat het zakje ook goed dicht zit.




 Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten