zondag 14 juli 2013

Een Label in een kaart

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Een verjaardagskaart met daarin een label. Het papier komt uit een blok die ik bij de Action een keer heb gekocht. De afbeelding heb ik geprint op foto papier en afgerond met een hoek pons. Door de dobbel do heb ik een malletje van Marianne uitgesneden. Uit een oud boek heb ik een pagina gescheurd en in elkaar gepropt daarna bewerkt met rosé inkt. Drie bloemetjes geponst en blaadjes en takjes uit gesneden. Voor de label heb ik donker rood papier gebruikt omdat deze kleur terug komt in de bloemetjes van het decor papier. Een kwastje aan het label gemaakt zodat het label eruit getrokken kan worden.De stras steentjes erop geplakt met de Hotfix.





Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten