dinsdag 24 september 2013

Nog een cadeau flesje.

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Ik heb weer een cadeautje gemaakt in een flesje. Deze keer heb ik er geen snoep in gedaan maak een sjaal.
De vriendin van onze zoon Roy is jarig. Ze had haar cadeau al gehad maar ik wilde niet met lege handen op het feest aan komen dus maar weer aan de knutsel. Ze vindt sjaals helemaal te gek dus heb ik een mooie sjaal gekocht. Ik was benieuwd of die in het flesje zou passen. Het papier komt overeen met de kleuren in de sjaal.De sjaal past overigens in het flesje. Als je een sjaal erin doet moet je dat doen met de achterkant van een houten lepel en heel voorzichtig zodat je niet door de sjaal heen steekt.
Hieronder zie je de foto's





Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten