donderdag 19 september 2013

Van een leeg flesje naar een cadeautje.

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Flesjes waar geen statiegeld op zit kun je goed gebruiken voor een klein cadeautje. Voor je het flesje kunt gebruiken moet je het etiketjes verwijderen. Dat is een klus want er blijven altijd van die vervelende lijm resten achter. Als het papier eraf is smeer dan babyolie op de lijmresten  en wrijf er dan met keukenrol  de olie eraf.
Soms moet je goed poetsen en geduld hebben maar het lukt wel. Ik zet het flesje dan in de vaatwasser want dan wordt het vet vrij want dat is belangrijk.
Hieronder zie wat ik van zo'n flesje heb maken.Het papier pas goed bij elkaar. Ik heb er ook een kaartje bij gemaakt.Het flesje heb ik gevuld met drop staafjes.







Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten