zondag 13 juli 2014

Net zo leuk als een bos bloemen

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog

Ik vindt het leuk om cadeautjes te maken dan een bos bloemen te geven. Van een bos bloemen kun je ongeveer twee weken genieten maar als een leuk cadeautje maak kan men daar veel langer van genieten.
We gingen op bezoek bij een collega van mijn man. Dus weer creatief geweest.
 De vrouw van de collega vond het heel leuk en was verbaast dat ik het zelf had gemaakt.

Ik heb veel foto,s gemaakt zodat als je het leuk vindt  kun je het na maken.
Het dienblad is van de Action dat is ongeveer 30 cm bij 30 cm. Het flesje is van Ikea en het theepotje met daaronder een kopje en het glazen schaaltje  is van Exenos. In het flesje staan echte tulpjes. Het label wat ik aan de theepot hangt is van hout en heb ik een keer gekocht bij de Wibera.













































Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

1 opmerking:

  1. Hé zus. Wat een leuk cadeautje. Eigenlijk zonde om het af te geven, daar zou je zelf van moeten kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen