zondag 27 juli 2014

Voor een geslaagd persoon

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Een leerling die ik bijna een jaar heb begeleid op mijn werk is geslaagd. Ik vindt het super leuk om wat voor haar te maken. Ik heb het dienblad  bij de Action gekocht en daarop ben ik gaan stempelen. Ook de letters home gekocht. Een klein koffiemelk fles beplakt met touw. Een sleutel die ik bij de Wibra een keer had gekocht erop gelegd en zo werd het een leuke geheel.
Ik moest alleen gaan bedenken hoe ik het flesje en de sleutel vast kon maken. Ik heb het vast gemaakt met binddraad eerst afgetekend waar ik gaatjes moest maken en met een priem de gaatjes gemaakt. Het flesje tussen de twee gaatjes gelegd en het ijzerdraad  erom heen gedaan en aan de achterkant het ijzerdraad vast gedraaid Met de sleutel heb ik het zelfde gedaan. zoals je ziet heb ik eerst het flesje beplakt met dun touw. Wat kunst bloemetjes erin gezet en een labeltje gestempeld en aan het flesje gehangen en klaar was mijn cadeau.







Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

1 opmerking:

  1. Nog al zo'n mooi bord. Het contrast van grijzig met een felblauwe bloem is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen