zondag 13 januari 2013

Een avondje knutselen

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog

Ja een avondje knutselen met mijn zus. Deze taart is daar het resultaat van. We hebben een flinke bende gemaakt maar het was heel gezellig en we waren een avond onder de pannen.
Jaren geleden heb ik ook taartjes gemaakt alleen die waren kleiner en niet zo hoog. Ik heb die weg gegooid. Toen zag ik in de hobby handig weer zo'n taart staan en dacht die ga ik ook weer eens maken. Dus een avondje met mijn zus afgesproken en aan de slag gegaan.
Ik had nog grijze steekschuim en natuurlijke materialen ik heb alleen lange vingers,roosjes en kaneelstokjes gekocht. Als je droge koekjes gebruik.
De taart van mijn zus staat ook op haar blog http://happiescrappie.blogspot.nl/



 Deze die hier onder staan heb ik op een middag gemaakt. Ik kon er maar geen genoeg van krijgen zo als je ziet.
Bij deze taartjes heb ik geen koekjes gebruikt maar kleine stukjes drijf hout en kaneelstokjes en bij de laatste die heb ik ingesmeerd met modepod en door kleine steentjes gerold zodat je het nogatine effect krijgt.
Alles is vast gelijmd met een lijmpistool.










Tot de volgende keer 

Groetjes Angeline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten