woensdag 16 januari 2013

Van thee doosje naar opbergdoosje

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Waar moet ik  met mijn rolletjes tape naar toe dacht ik. Ik moet er iets op verzinnen maar wat? Ik was in de Pippoos en zag het nieuwe blad  Boordevol en daar stond een opberg doos gemaakt van een houten kistje 
 met 9 vakjes. Gezien dat mijn knutsel ruimte erg klein is kan ik zo'n kist niet kwijt. Ik ben toen op zoek gegaan naar een kleiner kistje en kwam toen uit bij een thee doosje bij Exenos met drie vakjes.  





Als eerste heb ik heel voorzichtig de sluiting en de scharniertjes er afgehaald en heb het geverfd met witte verf. Onder tussen dat het doosje stond te drogen heb ik het papier erbij gezocht. Zwart met wit dat is het geworden. Alles op maat gemaakt en opgeplakt met mod podge. Toen alles gelijmd was heb ik het nogmaals behandeld met mod podge voor bescherming van het papier. Daarna de scharniertjes en het sluiting er op gezet en een lintje en label er op gemaakt.



Ik heb nog wat rolletjes dus ik ga nog een doosje maken dan zijn ze allemaal netjes opgeruimd.
Je kunt het ook versieren met een ander decor papiertje en er thee of aftereight chocolaatjes in doen en dan cadeau geven.


Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten