donderdag 3 januari 2013

Jaren'80

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog

Zo de drukke dagen weer achter de rug. Voor die tijd had ik nog wat tijd gehad om wat te scrappen.
De foto van de platen speler is een kart gekocht bij Ikea. Het scrap vel had ik nog en vond het er goed bij passen. Toen ik de kaart erop legde wist ik het eigenlijk al de jaren '80. Ik ben op internet gaan zoeken naar de idolen van die tijd. Ik heb ze via de top 40 gezocht en ze daarna op foto papier afgedrukt.







Dit was de tijd dat ik uit ging samen met mijn zus en dus leuke herinneringen aan heb.
De zwarte ronden schijfje die een lp moeten voorstellen zijn de in houd van een diskette. Die zijn nu niet meer te krijgen maar ik had en nog wat liggen en kwamen dus goed van pas. Ook bij Dafont een passend lettertype gevonden en daarna de letter uit gesneden met de sillhoute. Op de labeltjes staan de stukjes song teksten. Het is jammer dat je dat niet goed kunt zien.

Tot de volgende keer

Groetjes Angeline


 

1 opmerking:

  1. Ha zus,
    Wat een origineel idee. Weer helemaal anders dan die van mij. Super leuk idee. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen