maandag 13 mei 2013

Een kaartje voor de Jarige.

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Het is even stil geweest op mijn blog maar ik heb in de afgelopen tijd niet stil gezeten. Druk met mijn studie maar toch tussen de bedrijven door leuke dingen gemaakt. Dus de komen de tijd komt er weer wat op te staan. Zoals vandaag een kaartje.
De heb ik gemaakt voor mijn ex collega/ vriendin. Ze is weer een jaartje ouder geworden en dat verdient een kaartje. De afbeelding heb ik geprint op canvas en die op een rosé papier geplakt dat ik heb bewerkt met een tekst. Het bloemetjes zijn een snij malletje van Joy en het takje er achter is van Marianne. Een pareltje in het hartje van het bloemetje maakt het af. Deze keer de afbeelding niet in het midden maar wat aan de zijkant geplaatst en dat geeft weer een ander effect. Zo zie je als je wat speelt met je printer en papier en stempels komt er wat leukst uit.
Ik hoop dat ik inspiratie heb gegeven.




Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten