vrijdag 24 mei 2013

Een Kado voor Moederdag of verjaardag


Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Moederdag is al weer voorbij maar toch wil ik dit laten zien
Voor mijn schoonmoeder moest ik natuurlijk ook een cadeautje verzinnen. Ik vond een lekker geurtje maar het flesje was niet om aan te zien dus heb ik het ook op gepimpt. Een leuke decor papiertje gezocht op maat gemaakt en met dubbelzijdig tape vast gezet. Een label gemaakt met een snij mal van Joy daarop met blauw gestempeld bloemetjes, strikje en kraaltjes erop geplakt. Toen nog een kaart gemaakt voor een uitnodiging om een keer met ons te gaan uit eten. Toen een zakje bestempeld bloemetjes,dollie met een bijpassende knoop erop gedaan en dicht gemaakt met een lintje.Zoals  je ziet heb ik de kleur blauw wit telkens terug laten komen. Ik vindt het een leuke combinatie geworden.
Misschien heb ik je op een leuk idee gebracht.













Mijn schoonmoeder was er heel blij mee.

Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten