vrijdag 31 mei 2013

Metamorfose


Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Misschien komt je deze tissue box bekend voor. Enige tijd geleden waren deze te koop bij Kruidvat. Hij is mooi maar ik wil hem toch een metamorfose geven. Dus ben ik aan de slag gegaan en hieronder zie je hoe dat hij geworden is. Het papier komt uit een blok die ik bij de Action heb gekocht de vellen die er in zitten zijn 25 cm bij 25 cm. Het is stevig papier van 250 gr en dubbelzijdig  dus goed te gebruiken. Alle kanten gemeten en van het papier gesneden. 












Door de bovenkant van het kantje heb ik een lint je geweven dit geeft een leuk effect. De label is van een snij mal van Joy en ook de stempel is daar ook van. 


Het rose strikje is een dubbel dit heb ik gedaan met een vork. Helemaal onderaan zie je foto's hoe je het moet doen. Ik ben aan dit strikje gekomen door een tip op het blog van Cards en Scrap Challengel. Het is een hele leuke site en zeker de moeite om een kijkje te nemen. http://www.cardsandscrap.nl/ 




Tot de volgende keer 
Groetjes Angeline

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten