maandag 27 mei 2013

Windlichtjes. Zin in de lenten

Leuk blog dat je een kijkje neemt op mijn.

Ik heb deze windlichtjes laatst bij de Wibra gekocht.Op de foto zie je er een maar ik heb twee de zelfde gemaakt. Ze zijn leuk maar ik heb ze lente proef gemaakt. In de hoop dat het zonnetje gaat schijnen en dat we lekker buiten kunnen zitten. Maar ook dat we wat langer buiten kunnen zitten en een gezellig sfeertje met deze windlichtjes
Ik heb de strikjes eraf gehaald en in mijn lintjes bak gedaan want zo iets komt altijd wel weer een keer van pas.

Een lente lintje erbij gezocht en erom heen gestrikt. Het lint laatst bij de Action gekocht.daar kun je soms leuke dingen kopen om mee te knutselen zo kun je je hobby leuk en voordelig houden. 

Het labeltje wat er aan hing heb ik over genomen op blauw cardstock en vervolgens uitgeknipt. Ook nog een wit labeltje gemaakt en daarop met groen gestempeld. Het bloemetje is van Joy met takjes van een snij malletje van Crealies. Dit aan een kant van het windlichtje gehangen.
Aan de andere kant drie groene organza lint  geknoopt een vlindertje van een snij mal van Marianne erbij geplakt en klaar is het windlichtje. Het andere windlichtje is ook zo geworden.
Leuk om kado te doen of om zelf te houden en maar hopen dat je ze gezellig buiten kunt zetten.

Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten