woensdag 24 juni 2015

Creatief met een Ikea kast

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Ik heb een kast van Ikea bekleed. Zoals eerde heb ik voor mijn knutsel kamer twee tafels bekleed een met bladeren uit een oude bos atlas en de andere uit een oud tijdschrift van 50 jaar Libelle. We hebben toen ook een roomdivider bij Ikea gekocht.


.
Mijn man heeft hem aan een kant dicht gemaakt zodat er geen spullen uit konden vallen.




Ik vond de achterwand niet zo mooi want je zag de schroefjes zitten.Dus kwam ik op een idee. Ik had namelijk van een collega een oud boek met behangstalen gehad. We hebben het boek uit elkaar gehaald en een leuke compositie gemaakt en deze met Mode Poge erop geplakt. Het resultaat mag er zijn alle schroefjes weg en een leuke kast. 


Tot de volgende keer.
Groetjes Angeline

1 opmerking: