zaterdag 20 juni 2015

Zwevend kopje vol met bloemetjes

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Een zwevend kopje ik heb  het op internet gezien en ik wilde er ook eentje maken. Dus op maar de kringloopwinkel voor oude kopjes,vorken. Bij de Action zijde bloemetjes gekocht en bij het tuincentrum mos. Mijn man heeft de vorken gebogen want dat lukt mijn niet. De volgende keer moet ik niet zo´n stevige vorken meebrengen.
De vork met dubbelzijdig tape vast geplakt in het kopje en vervolgens met het lijmpistool flink wat lijm erop gedaan. De onderkant van de vork lijm je ook zo op het schoteltje. Ik heb ook stenen op het schoteltje geplakt anders valt  het om dus voor tegen gewicht.
dan met mos alles bekleed zodat de vork en de stenen niet meer te zien zijn.
Daarna heb ik de bloemetjes en kraaltjes en de vinder er op geplakt. een labeltje gemaakt en bestempeld.
Het was een hele klus maar ik vindt het mooi geworden. Mijn schoonmoeder  was er ook heel blij mee.





Tot de volgende keer.
Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten