dinsdag 2 juni 2015

Herinneringen in een kistjes

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog

Ik heb een memorie kistje gemaakt voor een collega van mijn. Ze is onlangs haar man verloren aan een slopende ziekte. Het is een fijne collega en ik wilde wat voor haar maken vandaar dit kistje.

Het is een blank kistje ik heb eerst het hang en sluit werk eraf gehaald. Papier bij elkaar gezocht en het kistje geschilderd. Alle maten genomen en dat uit scrap papier uitgesneden. Ook de binnen kant heb ik gedaan.
Ik heb het met mod poge gelijmd. Daarna heb ik het afgelakt met acryl lak van de Action zodat het papier beschermd is en mooi blijft.
Ik heb op internet een tekst gezocht en uitgeprint op groen papier dat ik vervolgens tot een label heb geknipt.. De andere teksten zijn stempels.Ook heb ik van linnenstof een kleine stempel gezet en daarvan heb ik een knoop gemaakt. Anders knopen en een stukje touw gezocht.
Ik heb alles boven op het doosje geplakt.

Mijn collega vond het een super leuk en mooi kado ze gaat er inderdaad kleine spulletjes in doen die van haar man zijn geweest.



                         

Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten