woensdag 10 juni 2015

Een klein cadeautje.

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Ik heb een klein cadeautje gemaakt omdat erop mijn werk een verwen bingo is en aan het personeel is gevraagd om een bijdrage te leveren.
Dit was een mooie gelegenheid om weer creatief te zijn.
Bij de Action heb ik een flesje met een geurtje gekocht waar je dan stokje in zet en zo een frisse geur in je woonkamer krijgt. De etiketjes die erop zaten heb ik eraf gehaald omdat ik er wat anders op wilde plakken.
Ik heb labeltjes gevonden uitgeprint en erop geplakt met Mod Podge. Om de dop heb ik tape geplakt. Een labeltje geknipt uit rosé papier en een stukje wit cardstock  met daarop de tekst 100% lief op gestempeld afgewerkt met een roosje,strikje en een klein hartje.
De stokjes met de bloemetjes met een lintje aan elkaar vast gemaakt.
En klaar is het cadeautje.






Tot de volgende keer
Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten