woensdag 7 november 2012

Gemaakt van een papieren Boterhammenzakje

Fijn dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Vorig jaar stonden in de hobby handig boterhammetjes bestempeld en daar windlichtjes van gemaakt.
Ik was bezig om voor de kerst ook zakjes te maken en toen ontstond dit brocante windlichtje.
Ik kon niet wachten om het op mijn blog te zetten. Nu dat het vroeg donker wordt en de feest maand in zicht is kunnen we allemaal wel wat gezelligheid in huis hebben staan.
Het zakje is wit maar ik heb het bewerkt met Distresse inkt en daarna een rand gestempeld en er een label op geplakt. Het label heb ik op internet gevonden en uitgeprint op fotopapier.De roosjes gemaakt en met een lijn pistool erop geplakt. Ik heb nog een labeltje gemaakt met daarop nog een stempel en roosjes gemaakt


In het zakje staat een glazen potje met daarin een lichtje dat op batterijen gaat ivm de veiligheid.

Laat gerust een berichtje achter als je wilt.

Tot de volgende keer
Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten