woensdag 28 november 2012

Renovatie

Hallo fijn dat je een kijkje neemt op mijn blog.


Renovatie dat had dit scrap werk  hard nodig. Dit heb ik gemaakt van foto's die gemaakt zijn tijdens een weekend Parijs met mijn zus en zwager. Dit heeft een lange tijd in de woonkamer gehangen. Met regelmaat vielen er dingen vanaf. Het verhuisde toen naar de slaapkamer en daar stond  het op een site tabel waar het een paar keer vanaf is gevallen en het resultaat was dit. Een ravage was het bloemetjes ,letters en foto's die op half 11 hingen.






Dus ben ik aan de slag gegaan en het schilderij weer in ere hersteld.Toen ik daar mee bezig was kwamen de herinneringen weer naar boven. Het was toen een heel gezellig weekend veel gezien en veel gelachen.



                           

Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten