woensdag 7 november 2012

Scrap virus over gebracht.

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Mijn nicht houdt van foto's maken en het liefst maakt ze gekke foto's. Ik vroeg of ze met mijn een keer wilde scrappen. en dat wilde ze wel. Ze had het nog nooit gedaan maar wilde het wel proberen. De foto's die ze had uit gezocht zijn heel speciaal voor haar. Het thema werd voetbal. Foto's en papier uit gezocht en toen begonnen.Ze heeft naar een hele dag knutselen twee layouts gemaakt. Hier onder zie je wat het is geworden.
De tweede layout was nog niet opgeplakt dus die kon ik niet op de foto zetten. We hebben afgesproken om nog een dagje samen te scrappen. Ik heb haar dus een beetje besmet met het scrap virus



Je mag een berichtje achter laten als je wilt.
Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten