vrijdag 16 november 2012

Kaartje voor de jarige

Leuke dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Mijn moeder is volgende week jarig dus daar hoort een kaartje bij. Ik wilde een sjieke kaartje maken toen kwam ik uit op zwart,grijs en wit. De basis voor de kaart is wit cardstock 13,5 bij 13,5 het decor papier heb ik bij Exenos gekocht het zat bij elkaar dus goed op elkaar afgestemd.  De stempel die je ziet heb ik gekocht op de krea doe beurs.Deze heb ik op wit cardstock gestempeld maar ik vond het wat kaal. Ik heb toen roosjes gemaakt en  op de plaats geplakt waar een roosje afgedrukt. Wat blaadjes en takjes bij gedaan. Een randje geponst en daarop vier zwarte knopjes geplakt met daarin een pareltje geplakt.








Tot de volgende keer.
Groetjes Angeline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten