dinsdag 13 november 2012

Kerst labels

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

De vintage afbeeldingen heb ik op internet gevonden. Zoals je ziet heeft de afbeelding niets met kerst maar ik vond ze zo leuk en dacht er wel wat op te vinden.Ik vindt het aardig gelukt. Het achtergrond papier is uit een kerstblok van de action de basis was roomkleur maar deze heb ik bewerkt met distress inkt tattered rose. Ik heb sneeuwvlokken en bloemen gemaakt van de creatables van Marianne. Pareltjes gebruikt voor een mooie afwerking van de kaart.


De beer op de foto die heeft mijn moeder heel lang geleden gemaakt.Ik heb hem laatst weer voor de dag gehaald. Ik vond het wel passen bij de kaarten.

Laat gerust een berichtje achter.

Tot de volgende keer.

Groetjes Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten